Ingen äl

Ingen ägglossning än! Testade både idag och igår och testen visar svagt svagt, men jag vet att det kan ändras över en natt bara sådär :) men brukar få en stegring där man kan se hur sträcken dag för dag blir mörkare, men det spelar egentligen ingen roll för ska oavsett ringa kliniken imorgon kl 11 för att säga om jag fått ett positivt äl test eller ej, men ska ta sprutan imorgon kväll iaf tydligen även fast jag inte fått ett positivt test. 
Liite jobbigt att ringa under jobbtid imorgon då jag jobbar med min chef. Hoppas innerligt att jag inte behöver vänta i telefonkö till kliniken allt för länge (en gång väntade jag i kö i 40 min på en söndag!), eftersom det är så många som ringer och meddelar resultat precis då på helgen eftersom de bara har en timmas telefontid på helgdagarna. Så hoppas inte att det tar för lång tid så att min chef bestämmer sig för att dra den tiden från min lunchrast som är 45 min! Men ska se till att ringa 11:00 prick så att jag kanske slipper vänta haha. 

Såå nyfiken på vilken dag jag får tid för återförandet! Jag tror på fredag (hoppas mest på den dagen då jag är ledig från iaf jobbet) men antar att lördag är möjligt det med. 
Håll nu tummarna för att det dock inte blir på torsdag, för då har jag konferens på universitetet hela hela dagen. Självklar går det att lösa på någon vänster men vill som inte behöva skynda mig från kliniken, utan ta det lugnt och köpa lite fika istället :) men whatever works! 

Har precis avslutat ett mysigt yogapass här hemma med dämpad belysning och massor med ljus i vardagsrummet. Mysfaktor. 
Om ni vill göra världens härligaste yoga på 30 min så gå in på youtube och sök på "yoga with Adriene" och hennes video "Yoga for relaxation". 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0