Pååt igen!

Då var det dags för ägglossningssprutan, men som igår, ingen ägglossning. Men hade dessa vattniga flytningar idag så imorgon bitti hade jag satsat på att jag hade fått ett positivt utslag :) 



På torsdag ska jag börja med bisolvon 3 gånger om dagen fram tills lördag, för att göra det enklare för embryot att fästa, eller något sånt! (Tips till alla som försöker på egen hand!)

Men på lördag 12:00 är det dags för att återföra ett embryo! Wooho! Är man tekniskt sett preggo då?
Fick också veta att om första inte klarar sig så finns det tid att tina upp en till, vilket känns betryggande. 
Har även fixat nu så att jag får ledigt ett par timmar den dagen, skönt! Check! 

Ha en trevlig trevlig helg mina kära!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0