Ruvardag 2

Har inte kännt något speciellt idag all förutom när jag satt i soffan och sminkade mig imorse innan jobbet. När jag lutade mig framåt så gjorde det ont på samma ställe där det högg till på igår. Men som sagt, det är säkert omöjligt att känna något än, så det kan vara precis vad som helst. Ibland får man ju bara lite hugg där nere hur som helst, eller det får iaf jag, oavsett tid på cykeln.

Annars försöker jag bara ta det lugnt och hålla mig varm och go. Emotionellt så känner jag mig dock inte så hoppfull som jag trodde att jag skulle känna mig. Men man blir väll något avtrubbad efter alla dessa miljoner försök och väntan på BIM (beräknad INTE mens). 

Annars nada! Men det är väll från och med ruvardag 5-6 som det börjar bli intressant! :) 
Men ska försöka slänga in någon uppdatering varje dag, mycket för min egen skull också! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0