Ruvardag 3

Ingenting att berätta än :/ brösten är lite fylligare än vad de brukar vara men så är det alltid för mig innan mens. Men det är lite konstigt att vissa cyklar så har jag SJUKT ont i brösten från och med ägglossningen eller någon dag efter fram tills mensen, och vissa gånger så känns de inte alls, som denna gång :/ tror inte det är så positivt och hade faktiskt önskat att jag fått tagit progesteron vagitorierna ifall att det är så att mina nivåer av just progesteron är lägre vissa cyklar. Ska höra med min läkare om detta men nu lär vi ju inte komma tillbaka dit förstän i januari- februari för ett till återförande. Så trist att vänta, men skönt att man kan kanske njuta av julen ordentligt. 

Förra julen om ni inte minns så gick jag och väntade på mensen hela julledigheten, och var supernere på nyår eftersom den började dra igång då :/ en sån jul vill jag inte behöva spendera igen! Då vill jag hellre veta att jag är eller inte är gravid så att man kan unna sig glögg på jul och champagne på nyår. Detta nyår ska vi spendera med Cs familj i stockholm eftersom hans mormor fyller jämnt. Så det blir inte så mycket mer party än ett glas champagne ändå ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0