Ruvardag 3

Hallojsan! 
Nu har det gått hela tre dagar sedan återföringen. Inga mer symptom än så länge. 

Känner jämt och ständigt på brösten för att se om de ömmar, men inget hitills. Ja det skulle vara yttepytte isf. Knappt. Men det är väll mest det jag väntar på, att brösten ska börja ömma helt plötsligt en morgon. För det är väll ett vanligt tecken på tidig graviditet? Vaknade imorse som ett barn på julafton för att känna efter haha! Galen :P
Har en tjejkompis som precis blev gravid, hon är nu i vecka 9 tror jag. Men hon sa idag att hon började få ont i brösten i vecka sex, så än är det kanske inte försent.

Varje gång jag går på toa kollar jag i trosorna i hopp om att se den kända nidblödningen! Det är alltså lite blod som är vanligt att få runt denna tid när embryot eventuellt gosar in sig i livmodern.

Åååh önskar att jag får alla symptom i hela världen, illamående, huvudvärk, ömmande bröst och irritation. Haha ganska sjukt att man vill känna alla dessa saker!  

Men som sagt, magkänslan hitills säger att denna gång inte har fungerat. Eller så är det bara så att jag förväntade mig ett känslorus :') Hoppas denna eskimåmamman har fel!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0