Ruvardag 4

Höll nästa på att glömma att uppdatera nyss!! 
Symptom 1) Så först och främst kan jag säga att brösten faktiskt på riktigt börjar göra ont :) fortfarande inte superont men ont! De är som jag sa igår, fylligare också. Men vet inte om jag någonsin före har fått ont bara sådär mitt mellan äl och BIM. Antingen kommer det ju i början eller inte alls. Så det är ett gott tecken tror jag!

Symptom 2) Hade ont i huvudet hela dagen. Trors bra frukost och lunch och massor med vatten under arbetspasset. De som känner mig vet att jag inte ofta har ont i huvudet. Men jag ska väll inte skjuta under stolen med att jag har haft mer ont i huvudet sen jag började med alla letrozolkurerna sedan ett och ett halvt år tillbaka. Annars har jag aldrig ont i huvudet bara sådär. Så det är väll positivt. Sjukt att man blir glad över detta... 

Men det var väll det! Bra dag symptommässigt, men det är väll nu som det kan börja dra igång som jag har fattat det, så varje symptom är guldvärt känner jag. Kom igen lille snowbaby "V". Säg att du har hakat dig fast hos mig! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0