Sååååå frustrerad!!!

Gaaah jag håller på att bli tokig tror jag. Mensen kom den 31:a oktober, dvs 10 dagar sedan!!!! Men mensen är kvar än. Nu är det iof snarare extremt mycket brunröda flytningar men det är inte lite vi pratar om. 
Nu vet jag inte om man brukar få en längre blödning efter äggplock för det har ingen sagt något om. 
Har gått på den dubbla letrozolkuren som vanligt nu och är så så så rädd att allt är rubbat nu eftersom mensen är så utdragen. Har aldrig haft såhär länge. Har alltid i fem dagar varav de tre sista dagarna är väldigt lite blod, knappt någonting.
Ska ringa till kliniken imorgon tror jag, för som det ser ut nu så har den inga planer på att upphöra. 
Undrar om det kan bildas någon hinna ens när jag blöder som jag gör. 
Man tänker alltid det värsta, för tänk om jag måste avbryta kuren (peppa peppa ta i trä!!) och inte hinner göra något återinförande innan jul eftersom kliniken har julstängt :( 

//oroad
Mamma
2015-11-09 @ 22:08:33

Älskade. <3
Ring till kliniken så tidigt som möjligt i morgon bitti så slipper du oroa dig mer än nödvändigt.
Älskar dig
// Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

babymaybe.blogg.se

Hejsan! Jag kommer blogga om min och min sambos fertilitetsresa som officielt börjar 2014 med utredning på en av Sveriges bästa fertilitetsklinik!

RSS 2.0